Swift

Red Island

Jeśli śledzicie mojego Snapchata romek.gelard wiecie że ostatni weekend spędziłem w Trójmieście. Chwila relaksu, pyszne jedzenie,nadmorskie słońce i widok morza zaowocowały aż dwoma sesjami. 
Pierwsza z nich to Red Island. Zarówno Tank top jak i kurtka z kroju przypominająca coach jacket to dzieło marki Element
Spodnie w odcieniu przytłumionego pudrowego różu to projekt Madox Design ,marki która od kilku lat wygania monotonię z męskiej szafy.
Gdy tylko zobaczyłem katalog adidas Originals 2016 na wiosnę-lato od razu zakochałem się w tych krwistoczerwonych ZX Flux'ach. Idealnie wykańczają całą stylówkę.








You Might Also Like

2 COMMENTS

  1. Świetne ujęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty i spodnie uwielbiam, świetne kolory, ogólnie cała stylizacja bardzo mi się podoba. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images