Swift

Moja wizyta u Hair Team

Zanim przeczytacie dzisiejszą notkę, koniecznie obejrzyjcie filmik, który najlepiej zobrazuje tematykę posta! 
Odkąd  prowadzę bloga regularnie dostaje pytania na temat stylizacji i cieć męskich.

Najczęściej interesuje Was :
Jaka jest moja ulubiona fryzura?
Które fryzury są ponadczasowe i obowiązują dłużej niż jeden sezon?
Jaki jest polecany przeze mnie salon fryzjerski w Warszawie?
Na co warto zwrócić uwagę kupując produkty do włosów?
Dzisiejszy post to odpowiedź na niektóre z nich. Stworzyłem go  we współpracy z Hair Team
Salon mieści się w samym centrum Warszawy na ul. Szpitalnej 6a. Jest to idealne miejsce dla osób, które chcą poczuć się wyjątkowo, zarówno ze względu na pracujący tam fantastyczny zespół Kasię i Maćka jak i na poziom i fachowość obsługi.
Szczerze mogę powiedzieć, że każdego razu wychodząc od nich jestem uśmiechnięty od ucha do ucha.
Hair Team to zawodowcy pełni doświadczenia, pomysłowości i pozytywnej energii.
Na filmiku oraz zdjęciach możecie zobaczyć moją transformacje przeprowadzoną przez Maćka. 
Boki i tył zostały podcięty maszynką, natomiast górna część włosów została wycieniowana. Pomiędzy lewym bokiem a grzywką Maciej wygolił mi charakterystyczny pasek oddzielający obie części.
Moja prosta grzywka została podcięta i postawiona przy użyciu matowej pasty nadającej teksturę włosom krótkim. 
Na koniec nieco lakieru dla utrwalenia fryzury.

Jak Waszym zdaniem wyszła moja metamorfoza?

video i zdjęcia - Klaudia Karczmarek




 PRZED
 PO


You Might Also Like

2 COMMENTS

Flickr Images